|
Каталог файлів
У розділі матеріалів: 30 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Мої файли |
Переглядів: 707 |
Завантажень: 22 |
Додав: Таня |
Дата: 30.04.2015
|
|
Стахорщинська ЗОШ І-ІІ ступенів
Сценарій мітингу до
Дня Перемоги у Другій світовій війні та перемоги над нацизмом у Європі:
"День пам'яті та надії"
Полеглим присвячується...
Підготувала та провела
учитель німецької мови
Шкалаберда К. І.
2015
Мета: виховувати в учнів повагу до героїчних подвигів співвітчизників, ушанувати пам'ять тих, хто загинув у роки Великої Вітчизняної війни; показати всю жорстокість, з якою був нищений наш народ; формувати патріотичні почуття гордості за старше покоління; сприяти пробудженню бажання вивчати історію своєї держави, берегти її традиції, уболівати за майбутнє країни.
Присутні: ветерани, учасники Великої Вітчизняної війни, учні, батьки.
Місце проведення: обеліск Слави
"Вони у битві чесно полягли,
А іншого - ні вибору, ні змоги.
Вони загинули. Але перемогли,
Бо віддали життя для Перемоги!"
Під плакатом на столі солдатський шолом, дві гвоздики, перевиті червоною та чорною стрічками, свічка.
(Звучить мелодія "________________________________________________".)
На тлі мелодії виходять дівчата та хлопці, одна з дівчат запалює свічку.
1-й ведучий. ХХІ століття. Усе далі й далі відходять грізні роки Другої світової війни. Але кожного року 9 травня ми відзначаємо День перемоги, і ніколи не згасне пам'ять про всіх тих, хто поліг у боях, хто віддав своє життя для нашого щастя. Ратний подвиг батьків, дідів і прадідів у Другій світовій війні ніколи не може бути забутим. Його не можуть зменшити ані десятиріччя, ані суспільні зміни
2-й ведучий. Мітинг пам'яті полеглих у Другій світовій війні - це лише часточка великої данини пошани полеглим. Ми з вами зібралися вшанувати пам’ять людей, які своєю кров'ю відстояли нашу свободу. Не залишилося, на жаль, учасників тих подій. Та всі вони живуть у нашій пам’яті, у наших серцях.
|
Тема. Написання не з прикметниками
Мета: повторити прикметник, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль; розвивати вміння правильно писати прикметники з не, пояснювати орфограми, розбирати слова за будовою, використовувати в усному та писемному мовленні прикметники, вдосконалювати творчі вміння, навички морфологічного, морфемного, словотвірного розборів прикметника, аналізувати і редагувати тексти; виховувати культуру мови та мовлення.
виховувати патріотичні почуття, любов до Батьківщини, рідної мови.
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань
ОБЛАДНАННЯ: індивідуальні картки, опорна таблиця на комп’ютері, підручник . |
Тема. Написання не з прикметниками
Мета: повторити прикметник, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль; розвивати вміння правильно писати прикметники з не, пояснювати орфограми, розбирати слова за будовою, використовувати в усному та писемному мовленні прикметники, вдосконалювати творчі вміння, навички морфологічного, морфемного, словотвірного розборів прикметника, аналізувати і редагувати тексти; виховувати культуру мови та мовлення.
виховувати патріотичні почуття, любов до Батьківщини, рідної мови.
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань
ОБЛАДНАННЯ: індивідуальні картки, опорна таблиця на комп’ютері, підручник . |
Мета уроку: домогтись засвоєння учнями вміння віднімати раціональні числа, сформувати навички та вміння застосовувати дію віднімання для розв’язування задач; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати наполегливість, акуратність. |
Мета уроку: домогтись засвоєння учнями вміння віднімати раціональні числа, сформувати навички та вміння застосовувати дію віднімання для розв’язування задач; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати наполегливість, акуратність.
Очікувані результати: учні повинні знати правило віднімання раціональних чисел, уміти розв’язувати вправи, що передбачають віднімання раціональних чисел, обчислювати значення числових виразів, які містять дію віднімання.
Обладнання та наочність: підручник, роздавальний матеріал,
Тип уроку: урок удосконалення знань, умінь і навичок. |
Тема уроку. Пошук файлів і папок
Мета уроку:
- навчальна: сформувати вміння здійснювати пошук об'єктів файлової системи;
- розвивальна: розвивати увагу , пам’ять, логічне мислення;
- виховна: виховувати в учнів інформаційну культуру, активність; формувати вміння самостійно здобувати знання.
Тип уроку: формування та вдосконалення практичних вмінь і навичок. Обладнання: комп'ютери, підручники, інструктивні картки.
Технології |
Переглядів: 773 |
Завантажень: 35 |
Додав: Таня |
Дата: 23.12.2014
|
|
Повільна дитина. Як працювати з повільними дітьми?
? Пам’ятайте, що крик, роздратування, різкі зауваження тільки сильніше сповільнюють у дитини процес мислення. Враховувати це потрібно під час будь-якої роботи. Слід відмовитися від фраз: «Швидко розкажи мені визначення», або «Негайно виправи помилку». Дитина може прекрасно знати визначення і бачити помилку, але такий темп не дозволяє йому зібратися з думками. Якщо така дитина далі почує «Знов не вивчив», то занервує ще більше. І вже через декілька років навчання відстане зовсім.
? В роботі з такими дітьми слід враховувати важкість переключення на новий вид діяльності. Такому учню
Мої файли |
Переглядів: 796 |
Завантажень: 29 |
Додав: Таня |
Дата: 11.08.2014
|
|
1.Не на навчайте того, з чим ви не обізнані,не соромтеся, якщо чогось не знаєте. Пообіцяйте з цим питанням розібратися й обов'язково це зробіть.
2.Не сприймайте дитину як свою власність, не ростіть її для себе. Ваша мета ...
Мої файли |
Переглядів: 816 |
Завантажень: 28 |
Додав: Таня |
Дата: 11.08.2014
|
|
11-13 вересня 2013 року – 365 років з часу Пилявецької битви (1648) українського повстанського війська на чолі з Б. Хмельницьким проти польсько-шляхетської армії; 13 жовтня– 125 років від дня народження Михайла Яковича Калиновича (1888-1949), українського мовознавця і літературознавця; |
|
|