|
Каталог файлів
У категорії матеріалів: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Тема. Написання не з прикметниками
Мета: повторити прикметник, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль; розвивати вміння правильно писати прикметники з не, пояснювати орфограми, розбирати слова за будовою, використовувати в усному та писемному мовленні прикметники, вдосконалювати творчі вміння, навички морфологічного, морфемного, словотвірного розборів прикметника, аналізувати і редагувати тексти; виховувати культуру мови та мовлення.
виховувати патріотичні почуття, любов до Батьківщини, рідної мови.
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань
ОБЛАДНАННЯ: індивідуальні картки, опорна таблиця на комп’ютері, підручник . |
Тема. Написання не з прикметниками
Мета: повторити прикметник, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль; розвивати вміння правильно писати прикметники з не, пояснювати орфограми, розбирати слова за будовою, використовувати в усному та писемному мовленні прикметники, вдосконалювати творчі вміння, навички морфологічного, морфемного, словотвірного розборів прикметника, аналізувати і редагувати тексти; виховувати культуру мови та мовлення.
виховувати патріотичні почуття, любов до Батьківщини, рідної мови.
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань
ОБЛАДНАННЯ: індивідуальні картки, опорна таблиця на комп’ютері, підручник . |
Мета: ознайомити учнів із найвизначнішим українським байкарем Л.Глібовим. Розкрити основну думку в кожній із байок Глібова - «Щука», «Муха і бджола», «Жаба і віл», пояснити алегоричні образи. Навчати учнів робити власні зіставлення описаного в байках із реальним сьогоднішнім життям. Виховувати високі моральна якості дитини, життєстверджуючі настрої, уміння правильно реагувати на гумористичну оцінку власних вчинків. Тип уроку: засвоєння нових знань |
презентація до уроку з української літератури |
Конспект уроку
Тема.
Україна часів Т. Шевченка. Дитинство Т.Г.Шевченка – «легендарного поета» та
«великого борця за волю свого краю» (на основі повісті С.Васильченка «Широкий шлях» частини першої «У
бур’янах»)
Мета: ознайомити учнів з фрагментами із
біографічної повісті С.Васильченка
«Широкий шлях», поглибити знання дітей про Україну часів Т.Шевченка, розглянути
дитинство як період формування «легендарного поета» та «великого борця за волю
свого краю»; розвивати критичне мислення, зв’язне мовлення, навички виразного читання, вміння
опрацьовувати тексти біографічних творів; виховувати любов до України,
шанобливе ставлення до життя та творчості Т.Г.Шевченка.
Епіграф до уроку: Україна – розкішний вінок з рути і
барвінку, що над ним світять заплакані зорі…
С.Васильченко |
|
|