Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 04.08.2025, 13:35

Сайт Стахорщинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Конспекти уроків [41]
Бібліотека [8]
Музей [1]
ГОТУЄМОСЬ ДО ДПА [1]
Правила підготовки до державної підсумкової атестації (ДПА):
Block title
Block title
Block title

Каталог файлів

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 51
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 5 6 »

Інформатика

Мої файли | Переглядів: 706 | Завантажень: 22 | Додав: Таня | Дата: 30.04.2015 | Коментарі (0)

Стахорщинська ЗОШ І-ІІ ступенів

 

 

 

Сценарій мітингу до

 Дня Перемоги у Другій світовій війні та перемоги над нацизмом у Європі:

"День пам'яті та надії"

 

 

Полеглим присвячується...

 

 

 

 

 

Підготувала та провела

учитель німецької мови

Шкалаберда К. І.

 

 

 

2015

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: виховувати в учнів повагу до героїчних подвигів співвітчизників, ушанувати пам'ять тих, хто загинув у роки Великої Вітчизняної війни; показати всю жорстокість, з якою був нищений наш народ; формувати патріотичні почуття гордості за старше покоління; сприяти пробудженню бажання вивчати історію своєї держави, берегти її традиції, уболівати за майбутнє країни.

Присутні: ветерани, учасники Великої Вітчизняної війни, учні, батьки.

Місце проведення: обеліск Слави

"Вони у битві чесно полягли,
А іншого - ні вибору, ні змоги.
Вони загинули. Але перемогли,
Бо віддали життя для Перемоги!"

Під плакатом на столі солдатський шолом, дві гвоздики, перевиті червоною та чорною стрічками, свічка.

(Звучить мелодія "________________________________________________".)

На тлі мелодії  виходять дівчата та хлопці, одна з дівчат запалює свічку.

1-й ведучий. ХХІ століття. Усе далі й далі відходять грізні роки Другої світової війни. Але кожного року 9 травня ми відзначаємо День перемоги, і ніколи не згасне пам'ять про всіх тих, хто поліг у боях, хто віддав своє життя для нашого щастя. Ратний подвиг батьків, дідів і прадідів у Другій світовій війні ніколи не може бути забутим. Його не можуть зменшити ані десятиріччя, ані суспільні зміни

2-й ведучий. Мітинг пам'яті полеглих у Другій світовій війні - це лише часточка великої данини пошани полеглим. Ми з вами зібралися вшанувати пам’ять людей, які своєю кров'ю відстояли нашу свободу. Не залишилося, на жаль, учасників тих подій. Та всі вони живуть у нашій пам’яті, у наших серцях.

 

 

 

Виховна та позакласна робота | Переглядів: 787 | Завантажень: 24 | Додав: Таня | Дата: 27.04.2015 | Коментарі (0)

Правила підготовки до державної підсумкової атестації (ДПА):

1. Запорукою підтримання інтелектуальної форми є добра фізична форма.
2. Перш, ніж починати роботу, усвідом, що ти повинен зробити, скільки це має забрати часу, визнач порядок роботи.
3. Плануючи графік роботи, пам’ятай, що найвища продуктивність праці настає через 20-30 хв. після початку роботи. Найскладніше завдання доцільно виконувати саме тоді. Простіші й цікавіші - наприкінці. Проте, якщо тобі важко, починай роботу з цікавішого.
4. Заздалегідь облаштуй своє робоче місце так, щоб тебе нічого не відволікало від виконання завдань, а всі потрібні предмети були напохваті.
5. Намагайся у процесі роботи дотримуватися визначеного графіка.
6. Починай роботу, відпочивши. Найкращий відпочинок - 1,5-2 год. сну або прогулянка, спорт, допомога батькам по господарству, але не більше, інакше знову втомишся.
7. Першу годину можна працювати без перерви, а далі мають бути 5-10-хвилинні перерви через кожні 40-50 хв. напруженої роботи, під час яких можна виконувати фізичні вправи для релаксації. Не роби відпочинок тривалим.
8. Якщо якесь завдання не можеш виконати одразу, не розгублюйся, спробуй повторити за якийсь час.
9. Також май на увазі: розпочинати будь-яку серйозну роботу, розумову чи фізичну, варто не раніше, ніж через 20-30 хв. після доброї порції їжі. Перед навчанням не бажано вживати жирну їжу, бо від неї хилить на сон - організм зосереджується на перетравленні калорійних продуктів і кров від мозку прибуває до шлунка.
10. Залежно від психологічного типу («жайворонок» або «сова») максимально використовуй вранішній або вечірній час.
11. Не втрачай почуття впевненості у власних силах. Якщо це раптом трапилося, скороти обсяг завдань, щоб виконати їх успішно. Тримайся на позиції переможця, але не бійся й поразок.

 

 

Перемога не завжди приходитьдо найсильнішого чи найспритнішого, але рано чи пізновона приходить до того, хто повірить у себе.
  1. Якщо ти думаєш, що програєш, то програєш.
  2. Якщо ти думаєш, що не зможеш, то не зможеш.
  3. Якщо ти хочеш, але боїшся, то не досягнеш мети.
  4. Якщо ти чекаєш на невдачу, то вона прийде до тебе.
  5. Успіх завжди з тим, хто його прагне.
  6. Якщо ти думаєш про перемогу, то переможеш.
  7. Повір у себе, щоб досягти успіху.
Правила підготовки до державної підсумкової атестації (ДПА) | Переглядів: 1239 | Завантажень: 0 | Додав: Таня | Дата: 24.04.2015 | Коментарі (0)

Тема. Написання не з прикметниками

Мета: повторити прикметник, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль; розвивати вміння правильно писати  прикметники з не, пояснювати орфограми, розбирати слова за будовою,  використовувати в усному та писемному мовленні прикметники, вдосконалювати творчі вміння, навички  морфологічного, морфемного, словотвірного розборів прикметника, аналізувати і редагувати тексти;  виховувати культуру мови та мовлення.

              виховувати патріотичні почуття,  любов до Батьківщини, рідної мови.

ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань

ОБЛАДНАННЯ: індивідуальні картки, опорна таблиця на комп’ютері, підручник .                  

Предмети філологічного циклу | Переглядів: 3397 | Завантажень: 399 | Додав: Таня | Дата: 03.02.2015 | Коментарі (0)

 

 

Тема. Написання не з прикметниками

Мета: повторити прикметник, його загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксичну роль; розвивати вміння правильно писати  прикметники з не, пояснювати орфограми, розбирати слова за будовою,  використовувати в усному та писемному мовленні прикметники, вдосконалювати творчі вміння, навички  морфологічного, морфемного, словотвірного розборів прикметника, аналізувати і редагувати тексти;  виховувати культуру мови та мовлення.

              виховувати патріотичні почуття,  любов до Батьківщини, рідної мови.

ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань

ОБЛАДНАННЯ: індивідуальні картки, опорна таблиця на комп’ютері, підручник .                  

Предмети філологічного циклу | Переглядів: 4026 | Завантажень: 367 | Додав: Таня | Дата: 03.02.2015 | Коментарі (0)

Мета уроку: домогтись засвоєння учнями вміння віднімати раціональні числа, сформувати навички та вміння застосовувати дію віднімання для розв’язування задач; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати наполегливість, акуратність.

Предмети математично-природничого циклу | Переглядів: 1302 | Завантажень: 107 | Додав: Таня | Дата: 03.02.2015 | Коментарі (0)

Мета уроку: домогтись засвоєння учнями вміння віднімати раціональні числа, сформувати навички та вміння застосовувати дію віднімання для розв’язування задач; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять; виховувати наполегливість, акуратність.

Очікувані результати: учні повинні знати правило віднімання раціональних чисел, уміти розв’язувати вправи, що передбачають віднімання раціональних чисел, обчислювати значення числових виразів, які містять дію віднімання.

Обладнання та наочність: підручник, роздавальний матеріал,

Тип уроку: урок удосконалення знань, умінь і навичок.

Предмети математично-природничого циклу | Переглядів: 1784 | Завантажень: 154 | Додав: Таня | Дата: 03.02.2015 | Коментарі (0)

Тема уроку. Пошук файлів і папок Мета уроку:  - навчальна: сформувати вміння здійснювати пошук об'єктів файлової системи; - розвивальна: розвивати увагу , пам’ять, логічне мислення; - виховна: виховувати в учнів інформаційну культуру, активність; формувати вміння самостійно здобувати знання. Тип уроку: формування та вдосконалення практичних вмінь і навичок. Обладнання: комп'ютери, підручники, інструктивні картки.
Технології | Переглядів: 772 | Завантажень: 35 | Додав: Таня | Дата: 23.12.2014 | Коментарі (0)

Повільна дитина. Як працювати з повільними дітьми?
? Пам’ятайте, що крик, роздратування, різкі зауваження тільки сильніше сповільнюють у дитини процес мислення. Враховувати це потрібно під час будь-якої роботи. Слід відмовитися від фраз: «Швидко розкажи мені визначення», або «Негайно виправи помилку». Дитина може прекрасно знати визначення і бачити помилку, але такий темп не дозволяє йому зібратися з думками. Якщо така дитина далі почує «Знов не вивчив», то занервує ще більше. І вже через декілька років навчання відстане зовсім.
? В роботі з такими дітьми слід враховувати важкість переключення на новий вид діяльності. Такому учню 

Мої файли | Переглядів: 795 | Завантажень: 29 | Додав: Таня | Дата: 11.08.2014 | Коментарі (0)

1.Не на навчайте того, з чим ви не обізнані,не соромтеся, якщо чогось не знаєте. Пообіцяйте з цим питанням розібратися й обов'язково це зробіть. 2.Не сприймайте дитину як свою власність, не ростіть її для себе. Ваша мета ...
Мої файли | Переглядів: 815 | Завантажень: 28 | Додав: Таня | Дата: 11.08.2014 | Коментарі (0)


Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz