Урок № 66 Клас
5 Дата:__________
Тема уроку. Звичайні дроби
Мета уроку:
-
навчальна: домогтися засвоєння правила знаходження дробу
від числа; сформувати вміння виконувати вправи, у яких передбачено знаходження
дробу від числа;
-
виховна: виховувати
наполегливість, старанність;
-
розвивальна: формувати вміння логічно мислити;
Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь і навичок.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання
1.
Перевірка завдання
заданого за підручником.
Перевірити правильність виконаного домашнього
завдання та відповісти на запитання, що виникли в учнів під час їх виконання.
§27, №
922, 924, 927, 930, 933.
№ 922
1)
2)
3)
4)
№ 924
1)
2)
3)
4)
№ 927
1) Копійка;
2) Грам;
3) Секунда.
№ 930
12 см
|
6 см
|
8 см
|
3 см
|
10 см
|
1
|
|
|
|
|
№ 933
2.
Математичний диктант
1) Дріб
має чисельник …, а
знаменник …
2) Дріб з чисельником 5 і знаменником 8 [чисельником 4 і знаменником 9] записують так: …
3) Запишіть дріб:
дві сьомих [п’ять дванадцятих]. Число «сім» [«дванадцять»] показує..., а число
«два» [«п’ять»] показує...
4) Запишіть дріб, який має знаменник 9, а
чисельник на дві [чотири] одиниці менший.
5) Запишіть дроби:
Підкресліть
дроби з чисельником [знаменником] 12.
6) Запишіть словами, як читають число
(записане на доці).
7) Наведіть приклад
дробу, який має знаменник на п’ять одиниць більший за чисельник.
8) Якщо відрізок поділено на 8 [9] рівних частин, то
кожну з них позначають так:...
9) Десяту частину
дециметра [сота частина центнера] називають...
ІІІ.
Актуалізація опорних знань, підготовка до сприйняття нового матеріалу
.....
VII. Домашнє завдання
1. Завдання за підручником: §27, №
939, 945, 947, 949.
2. Додаткове завдання.
У саду росте 36 дерев. Половина третини з них –
черешні. Скільки черешень росте в саду?
Відповідь. 6 черешень.
|