Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 05.08.2025, 00:56

Сайт Стахорщинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Предмети філологічного циклу [5]
Предмети художньо-естетичного циклу [2]
Предмети математично-природничого циклу [14]
Технології [3]
Початкові класи [3]
Мої файли [6]
Виховна та позакласна робота [8]
Block title
Block title
Block title

Каталог файлів

Головна » Файли » Конспекти уроків » Предмети математично-природничого циклу

Математика 5 № 67 Звичайні дроби
[ Викачати з сервера (71.1 Kb) ] 17.01.2014, 17:25

Урок № 67                                                                             Клас     5                         Дата:__________

Тема уроку. Звичайні дроби

Мета уроку:

-         навчальна:  домогтися засвоєння правила знаходження числа за його дробом; сформува­ти вміння виконувати вправи, у яких передбачено знаходження числа за його дробом;

-         розвивальна: сприяти розвитку творчих здібностей, логічного мислення учнів;

-         виховна: виховувати наполегливість, старанність.

Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь і навичок.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього завдання

1.     Перевірка завдання заданого за підручником.

Перевірити правильність виконаного домашнього завдання та відповісти на запитання, що виникли в учнів під час їх виконання.

Завдання за підручником: §27,  № 939,  945, 947, 949.

№ 939

1)    (60 : 3) · 2 = 40 (м);

2)    (60 : 4) · 3 = 45 (м);

3)    (60 : 12) ·7 = 35 (м);

4)    (60 : 15) · 13 = 52 (м).

№ 945

Вирази:

1.     у тоннах:


1)    15 кг =

2)     321 кг =

3)    4 ц =

4)    7 ц =

5)    3 ц 12 кг =

2.     у годинах:


1)    7 хв =

2)    5 с =

3)    5 хв 12 с =


№ 947

1)    (180 : 18) · 5 = 50 (км) – автобус проїхав за першу годину;

2)    (180 : 12) · 5 = 75 (км) – автобус проїхав за другу годину;

3)    180 – (50 + 75) = 55 (км) – автобус проїхав за третю годину.

Відповідь: за третю годину автобус проїхав 55 км.

№ 949

1)    (240 : 12) · 5 = 100 (кг) – цукерок магазин продав за перший день;

2)     

Додаткове завдання.

У саду росте 36 дерев. Половина третини з них – черешні. Скільки черешень росте в саду?

Відповідь. 6 черешень.

 

2.     Самостійна робота з подальшою взаємоперевіркою

Варіант 1

1)    У класі 28 учнів, із них 13 – дівчата. Яку частину класу становлять дівчата?

Відповідь:

2)    В автопарку 180 автомобілів. У рейс вийшло  автомобілів. Скільки автомобілів вийшло в рейс?

Розв’язання:  1) 180 : 12 = 15 (автомобілів) –  всіх автомобілів;

    2) 15 · 7 = 105 (автомобілів) – вийшло в рейс.

Відповідь: в рейс вийшло 105 автомобілів.

3)    Довжина доріжки в саду дорівнює 18 м. Першого дня замостили плиткою  доріжки, а другого –  решти. Скільки метрів доріжки залишилось замостити плиткою?

Розв’язання: 1) 18 : 9 = 2 (м) –  всієї доріжки;

                      2) 2 · 4 = 8 (м) – замостили першого дня;

  3) 18 – 8 = 10 (м) – решта доріжки;

  4) 10 : 5 = 2 (м) –  решти доріжки;

  5) 2 · 3 = 6 (м) – замостили другого дня;

  6) 18 – (8 + 6) = 4 (м) – залишилося замостити плиткою.

Відповідь: залишилося замостити плиткою 4 м.

 

 

Варіант 2

1)    Дівчинка зібрала 85 грибів, із них 32 були білими. Яку частину всіх грибів становлять білі гриби?

Відповідь:

2)    У тролейбусному депо 240 тролейбусів,  із них вийшли на лінію. Скільки тролейбусів вийшло на лінію?

Розв’язання: 1) 240 : 16 = 15 (тролейбусів) –  всіх тролейбусів;

                      2) 15 · 11 = 165 (тролейбусів) – вийшли на лінію.

Відповідь: на лінію вийшло 165 тролейбусів.

3)    У мікрорайоні 15 будинків. У червні відремонтували   усіх будинків, а в липні –  решти. Скільки будинків залишилось відремонтувати?

Розв’язання: 1) 15 : 5 = 3 (будинки) –  будинків у мікрорайоні;

                     2) 3 · 2 = 6 (будинків) – відремонтували у червні;

                     3) (15 - 6) : 3 = 3 (будинки) –  решти будинків;

                     4) 3 · 2 = 6 (будинків) – відремонтували у липні.

                     5) 15 – (6 + 6) = 3 (будинки) – залишилось відремонтувати.

Відповідь: залишилось відремонтувати 3 будинки.

ІІІ. Актуалізація опорних знань, підготовка до сприйняття нового матеріалу

...

Категорія: Предмети математично-природничого циклу | Додав: Таня
Переглядів: 1290 | Завантажень: 78 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2025
Створити безкоштовний сайт на uCoz